Browse By

Kiedy sprzątanie biura jest konieczne?

Czyste biuro = wysoka wydajność?

Według nowego badania przez personel jednej z firm, większość pracowników (57%) przyznaje się do osądzania współpracownika w oparciu o jego czystość w pracy i prawie połowa twierdzi, że została „zbulwersowana” widząc brudne biuro. Nie pozwól aby bałagan przesłonił Twoje możliwości. Chcemy dzisiaj wam zaoferować kilka prostych sztuczek czyszczenia biura i zachowania w nim porządku. Organizacja ekspertów sugeruje, że każdy profesjonalista najpierw powinien zapytać siebie, co chce w mojej przestrzeni biurowej, a co będzie spełnieniem moich potrzeb? Po ustaleniu, czego chcesz, trzeba wykorzystać to miejsce, tak aby utworzyły się strefy twoich codziennych funkcji. Możesz wymagać do pracy komputera, część biblioteki dla badań, miejsce do przechowywania materiałów i miejsca na swoje zebrane archiwa. Będzie to stanowić podstawę do bardziej efektywnego wykorzystania przestrzeni. Porady pochodzą z materiałów firmy Błysk – sprzątanie biur.

Doprowadź biurko do idealnego porządku i ładu

Tylko rzeczy w promieniu ramienia powinny być tymi, których potrzebuje się natychmiast , mówią eksperci. Pudełka długopisów, stosy papierów i starych filiżanek kawy trzeba sprzątnąć lub gdzieś przenieść. Zamiast pozbyć się biurkowego bałaganu wizualnego przez połączenie wszystkiego w zbitą masę, lepiej jest wszystkiego przyporządkować jakąś wartość (istotność). Dla większości, będzie to oznaczało, ​​monitor i klawiaturę, telefon, dwa długopisy, jeden notebook, lampę i jedno zdjęcie rodziny, czyli rzeczy najczęściej używane do pracy. Akcesoria, dokumenty formalne oraz rzeczy osobiste powinny być przechowywane w strefach już dla nich ustalonych.

Skuteczne sprzątanie biura
Biuro bez papieru to farsa, mówi jeden z prezesów, który zajmuje się zarządzeniem czasem. Większość specjalistów dzisiaj męczy się z papierkową robotą. Należy usprawnić proces wiszących nad nami zadań, co jest zrobione odznaczyć, co nie – odstawić na bok. Ustanowienie wyznaczonych dni dla każdego, tak aby nie robić wszystkiego na raz wydaje się być jedną z bardziej istotnych rzeczy. Dla bieżących projektów, zachowaj te pliki z zapisanymi kolorami i ustaw je obok swoich archiwów. W ten sposób będziesz wiedział, gdzie co jest, a co wymaga twojej uwagi w pierwszej kolejności.

Pracownicy biura – kiedy wymagać posprzątania?

Problemem nie jest to miejsce, kłopotem jest zbyt wiele rzeczy w bliskim otoczeniu pracowników biura. Ustalenie limitów na ilość rzeczy to coś co powinieneś wprowadzić już od początku. Zostaw sobie tylko jedną półkę. Kiedy jest pełna, daj ją komuś kto jeszcze ma miejsce, aby bezpiecznie utrzymać ten limit. Gdy nadmiar gratów staje się obciążeniem, nadszedł czas, aby usunąć to, co nie jest potrzebne odrzucając część dokumentów. Długotrwałe utrzymanie będzie tak samo ważne jak pierwotny plan organizacji porządku na twoim biurku.