Browse By

Jak sprawić, żeby pobyt w hotelu zapadł klientom w pamięci?

Pobyt w hotelu potrafi być wyjątkowo przyjemną formą spędzania wolnego czasu. Obecnie chodzi jednak nie tylko o to, żeby było miło i przyjemnie.

Dziś należy skupić się bardziej na tym, by pobyt był wręcz niezapomniany. I tu pojawia się pytanie: co można zrobić, aby tak właśnie było?

Co zrobić, by klienci chcieli wracać do hotelu?

Istnieje wiele aspektów, o które należy zadbać, aby tak się stało. Najważniejszym z nich jest odpowiednie przygotowanie pokoi dla gości. Nie można zapomnieć o tym, że inne potrzeby będą miały pary przyjeżdżające na romantyczny weekend, inne rodziny z dziećmi, a jeszcze inne życzenia mogą mieć single lub osoby będące w podróży służbowej.

Mogą się zatem liczyć takie kwestie, jak:

  • dobre łącze internetowe,
  • własna łazienka,
  • możliwość zamówienia szampana,
  • akceptacja zwierząt
  • udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.

To jedynie bardzo podstawowe przykłady, dlatego że współczesne potrzeby hotelowych gości czasem mogą przejść najśmielsze oczekiwania.

wypoczynek w hoteluTraf do serc klientów przez żołądek

Aby się to udało, znajdująca się przy hotelu restauracja musi spełniać jak najwyższe oczekiwania. Luksusy, jakie znamy z amerykańskich filmów, powoli stają się podstawowym standardem, jaki należy zapewnić swoim gościom po to, by zapamiętali pobyt w Twoim hotelu na długi czas i chętnie polecali go innym. Warto orientować się w trendach i stawiać np. na dania z kuchni regionalnej, a także uwzględniać różne potrzeby klientów, takie jak menu wegetariańskie, wegańskie, czy też dla osób z różnymi nietolerancjami np. laktozy lub glutenu.

Dziś ludzie coraz chętniej eksperymentują z nietypowymi potrawami we własnym zaciszu, zatem czasem sami potrafią zrobić sobie dania niczym z restauracji, lecz wizyta w renomowanym lokalu powinna im dać okazję do zjedzenia potraw wyjątkowych, których smaku nie odtworzą samodzielnie tak łatwo. Wszystko powinno być okraszone niepowtarzalną atmosferą lokalu, pięknym wystrojem i obsługą na najwyższym poziomie.

Bogata oferta imprez tematycznych to podstawa

Wesela, komunie, chrzty, konferencje i imprezy urodzinowe to już podstawa. Obok tego są jeszcze imprezy rocznicowe czy też urodzinowe, podczas których goście mogą mieć najróżniejsze pomysły. Jedną z atrakcyjnych form zabawy są również pikniki i ogniska, podczas których chętnie integrujemy się nawet w dzisiejszych czasach.odpoczynek w hotelu

Aby wszelkie imprezy przebiegały miło i bez zakłóceń, warto pomyśleć o przeszkoleniu pracowników w zakresie profesjonalnej organizacji imprez. Nie każda placówka może się tym poszczycić, dlatego też świadcząc taką usługę, zyskasz znaczną przewagę.

O gości hotelowych dbamy jednak nie tylko od święta. Coraz częstszą praktyką jest korzystanie z usług wybranego hotelu przed zorganizowaniem większej uroczystości, by przekonać się, czy wybrana placówka rzeczywiście będzie tą najlepszą. Warto zatem podchodzić do każdego klienta z jak najwyższą dbałością, gdyż może to niespodziewanie zaowocować dużo większym zleceniem.

Piękny wygląd hotelu najlepszą wizytówką

Nikt nie zostałby ani chwili w hotelu, który jest zaniedbany, a jego obejście pozostawia wiele do życzenia. Dlatego też miejsca te starają się jak najbardziej wychodzić naprzeciw potrzebom klientów, przez co wiele renomowanych placówek swoim wyglądem nierzadko właściwie niczym nie różni się od pałaców. Również hotel Pruszków Perła Leśna w niczym nie ustępuje tym standardom, a co więcej, swoim gościom oferuje aż 15 hektarów pięknych, zacisznych terenów leśnych, w których można zrelaksować się jak nigdzie indziej.

Sposobów na zadbanie o gościa hotelowego jest niezliczenie wiele i nie zawsze wiążą się one z podejmowaniem szczególnego dodatkowo wysiłku. Na ogół klucz leży po prostu w dokładaniu jak największych starań temu, by klienci byli zadowoleni ze świadczonych usług.