Browse By

Roll-up: co to jest oraz jak i gdzie możemy go wykorzystać

Odpowiednia prezentacja firmy na wydarzeniach branżowych oraz różnego rodzaju targach jest niezwykle istotna. Dlatego przed pojawieniem się na tego typu imprezie należy zadbać o profesjonalne materiały reklamowe, które będą przyciągały uwagę. Jednym z nich są między innymi roll-up’y. Do czego służą i gdzie można je wykorzystywać?

Czym tak właściwie jest roll-up?

Czysty roll-up

Roll-up’y to inaczej stojaki reklamowe. Każdy z nas na pewno niejednokrotnie je widział na różnych targach i oficjalnych wydarzeniach w różnych branżach. Umieszczane mogą być na nich różne informacje. Doskonale sprawdza się jako plansza reklamująca konkretne przedsiębiorstwo, ale nie tylko. To idealne miejsce do umieszczenia informacji o organizowanym wydarzeniu i jego tematyki lub najważniejszych partnerach i sponsorach.

Klasyczny roll-up składa się z płachty specjalnego materiału, kasety rolującej, stelaża, który najczęściej wykonany jest z aluminum, mechanizmu służącego do napięcia materiału, wysięgnika oraz listwy zaciskającej. Taka konstrukcja sprawia, że montaż roll-up’ów jest bardzo prosty i szybki – może się tym bez najmniejszego problemu zająć jedna osoba.

Stojaki reklamowe są lekkie i można je łatwo i bezpiecznie przewozić. Nie trzeba się martwić o powierzchnię z grafiką. Gdy roll-up jest złożony, to jest ona dobrze chroniona przez kasetę rolującą. Dzięki temu nie ma możliwości, że materiał zadrukowany informacjami o firmie zostanie uszkodzony lub zabrudzony. Zawsze będzie prezentował się estetycznie.

druga strona roll-upu

Kiedy warto wykorzystać roll-up?

Stojaki reklamowe przyciągają uwagę. Są wysokie i rzucają się w oczy z daleka, dzięki czemu nie sposób przejść obok nich obojętnie. Jeśli zostaną odpowiednio wykonane, to mogą zainteresować odbiorcę i zachęcić go do zapoznania się z ofertą i działalnością przedsiębiorstwa. Umożliwi również zapamiętanie danych kontaktowych, takich jak na przykład adres e-mail lub numer telefonu.

Roll-up’y idealnie sprawdzają się między innymi na stoiskach targowych, zlotach i spotkaniach dla firm z konkretnej branży. Są doskonałym miejscem do zaprezentowania firmy oraz sposobem na zwrócenie na siebie uwagi. Wyglądają profesjonalnie i mogą przybliżyć odbiorcy działalność przedsiębiorstwa w ciekawy sposób. Tego typu materiały reklamowe idealnie sprawdzą się również na prezentacjach, szkoleniach i wydarzeniach branżowych.

Dobrze wykonany stojak nie może jednak być przeładowany informacjami. W przeciwnym razie będzie on nieczytelny oraz nieestetyczny. Powinno znaleźć się nim logo firmy, hasło reklamowe, które przybliży dziedzinę działalności przedsiębiorstwa oraz dane kontaktowe. Warto również umieścić na nim przyciągającą uwagę grafikę lub zdjęcie, które kojarzy się z usługami wykonywanymi przez reklamowaną firmę.

Przykład roll-up

Czy opłaca się inwestować w stojaki reklamowe?

Roll-up’y można zamówić w dobrych drukarniach i firmach poligraficznych takich jak Mail boxes etc. z oddziałami w Warszawie i Gdyni. Ceny są zróżnicowane, a ostateczna wartość stojaka zależy od użytych do stworzenia jego konstrukcji materiałów oraz przede wszystkim od jakości nadruku. Jeśli decydujemy się na zamówienie stojaka reklamowego, warto postawić na sprawdzone usługi renomowanej firmy z doświadczeniem i wybrać czytelny nadruk wysokiej jakości, na profesjonalnym materiale. Jest to bowiem inwestycja na lata. Roll-up’y to narzędziem reklamowym wielokrotnego użytku, które można zabierać ze sobą na różne wydarzenia.

Stojaki reklamowe według specjalistów są skuteczniejszym narzędziem docierania do odbiorców niż klasyczne ulotki czy broszury. Przyciągają wzrok z daleka i jeśli są dobrze wykonane, to zapadają w pamięć. To doskonały sposób na zareklamowanie firmy i pokazanie, że stawia ona na nowoczesne rozwiązania, elegancję i ciekawy pomysł, który z łatwością można pokazać na materiale stojaka.